Huslig i helgen!

På söndag ska jag och min älskade vän Amy ta oss med våra töser till Hem & Villa-mässan som hålls i Malmö.
Fick fribiljetter av en gäst på hotellet igår! *tummen upp*

Jag gillar mässor! Ska inte direkt köpa något, mest kolla och få inspiration.
vi har ju sagt att vi ska göra om på framsidan i år, men jag kan ju inte bestämma mig hur vi ska ha det.
Vi har pratat om trädäck som en lounge typ, så långt är vi överens, men sen vet jag inte hur vi ska göra med frejas lekhörna, om vi ska komplettera den med sandlåda och en bänk/bord.... om vi ska ta bort gräsmattorna och lägga plattor.... eller om vi ska lägga singel på alltsammans..... kluven kluven kluven!

Men då är det bra med inspiration och tips :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Men du min bloggkompis!

Vafan va seg jag e då!

Grattis till bebis no2!!!



Hur e läget annars då?



Kram

2011-03-10 @ 09:22:01
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0