Så deprimerande att man kräks!

Hej alla söta!

Jag orkar inte blogga just nu, jag mår så fruktansvärt jävla dåligt.

Känns som jag är världens mest deprimerade person. Blir fan trött på mig själv.

Träffade sjukgymnasten idag, jodå, klara foglossningar i både ljumskarna och i svanskotan.
Ordinerad bälte och en mjuk kudde att sitta på för avlastning för svanskotan.

Men det är ju inte bara det, jag har varit förkyld i snart en månad, så imorgon ska jag till doktorn igen och kolla mina bihålor och mina ögon. För jag har lock för öronen också, vilket kan vara ett teckan på öroninflammation fick jag höra. Och som om inte förkylningen i sig vore nog har jag nu också fått tillbaka min underbart sköna magkatarr, då hela denna situationen håller på att ta kål på mig.

Sen efter det så ska jag ringa cura kliniken igen. Måste träffa läkaren igen. Jag känner mig helt värdelös, kan inte sova om nätterna, har ont i magen så nu kan jag knappt äta iheller, ont i ryggen, stressad över jobbet.... en förkylning som aldrig släpper....

Det är ju inte bästa utgångsläget för en att bli frisk liksom. Bara graviditeten i sig gör ju att immunförsvaret är lägre, sen stressen på det.... *suck*

Men jag ska fan kämpa denna veckan... och hoppas det kommer en vändpunkt snart.... för såhär kan jag ju inte ha det.

Tycker så synd om alla runt omkring mig..... Hon rolig är jag på en skala? Gnälligaste kärringen i stan typ....
Är så deppig att jag nästan kräks på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0