Dag 9- Mina syskon

Jag har två fantastiska systrar. Linda och Helen heter dom. Dom är något äldre än mig. Men idag gör det inget. Det var värre när vi var mindre. Då var jag bara den odrägliga lillasystern som dom sprang ifrån ute på gården.

Det skiljer 8 respektive 7 år mellan oss. Och som ni förstår så har ju Linda och Helen därigenom mer gemensamt än med mig...

Mina systrar är mina halvsystrar, men det är inget halvt med dom alls. Har alltid bara refererat till mina systrar.

Dom är underbara, och jag älskar dom av hela mitt hjärta. Och uppenbarligen älskar dom mig med då jag har fått förtroendet att vara gudförälder till alla mina syskonbarn utan den förstfödde. Så jag är gudförälder till fyra underbara ungar!


Jag och Linda i somras <3


Jag och Helen 2006 (tror jag att det är)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0