Dag 2- Min första kärlek

Ja det är ju en definitionsfråga!

Första förälskelsen i en person som man blev tillsammans med? Eller första förälskelsen i en person som var kändis?

Min allra första förälskelse var i Zack i Pang i plugget. Mark-Paul Gosselaar. Han var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snygg.


Men min allra första pojkvän hette Tommy Nilsson och honom var jag tillsammans med när jag gick i sexan. Han var jättekort och jag lite lätt överviktigt (redan då) och det var egentligen jättemärkligt hur vi blev ett par. Men det var trevligt. Vi hånglade en massa och tittade på Grannar hemma hos honom. *skrattar*

Sen finns det en kille till som jag var förälskade i under låg och mellanstadiet, och har väl i princip alltid varit väldigt förtjust i honom. Lasse... Lasse Hedh. En hat-kärlek. Men det blev aldrig vi... för vi hade slagit ihjäl varandra... haha. det underbara är att han fortfarande är min vän och finns i mitt liv. OCh jag älskar verkligen honom, som min vän!



däremot så hette min allra första riktiga pojkvän, ja som man kan kalla som pojkvän, där man hade ett riktigt vuxet förhållande med Henrik Holmkvist. Jag var SÅ kär i honom. Vi träffades på en adventsfest i Lund den 27 december 1998. Vi hade ett bra förhållande, hittade på mkt roligt. Sommaren 1999 åkte vi tillsammans till Miami för att hälsa på min syster. 28 dagar i solen och värmen, sen gjorde han slut. Fast vi träffade från och till ett helt år efter det... så är det när man inte kan hålla fingrarna i styr, när man är ung och full av hormoner haha


Såhär ser han ut idag *skrattar och minns allt roligt*

Där har ni mina kärlekar.
Fast som alla vet så spelar det ingen roll vad som varit förr.... det är dock det som varit som har gjort mig till den jag är idag. Men mannen i mitt liv heter Johan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0