Tidsfördriv

Hur gammal är du om fem år?
34
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Freja och Johan
Hur lång är du?
173
Vem ringde du senast
Mamma igårkväll! Men hon svarade inte.
Vem ringde dig senast?
Min syster Helen
Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Hoppas....."
Hur stor är din säng?
240
Har du stationär eller bärbar dator?
En av var ;) plus en handdator hehe
Hur många kuddar har du i sängen?
I sängen finns det 9 kuddar. Men jag har bara en när jag sover.
Hur många landskap har du bott i?
Ett-Skåne!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota
Tycker du om kinamat?
Ja det är okej! Men jag äter hellre Thai-mat
Tycker du om kaffe?
Riktigt kaffekärring. Som min väl kallar det: Det svarta guldet!
Sover du på någon särskild sida?
Nuförtiden blir det mest vänstersida, då graviditeten hindrar mig från att sova på mage.
Kan du spela poker?
Nej
Tycker du om att mysa/kela? 
Klart jag gör!
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jupp, tre stycken till o med
Vill du ha barn?
Ja, jag har ju redan en liten prinsessa och väntar ett barn till med bf den 14 juni. 
Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng, nu sen man fick barn så upplever jag sanden som så bökig... har ju sand överallt.
Vad spenderar du helst pengar på?
Familjen! Skor är ju också trevligt ;)
Äger du dyrbara smycken?
Ja vigselringen!
Sover du med gosedjur?
Nej det var några år sedan. Jag har ju mannen att gosa med istället ;)
Vad har du för ringsignal?
coldplays- The Scientist
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej inte ett enda :(
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Tulpanerna på bordet.
Flirtar du mycket?
Bara med min man
Kan du byta olja på bilen?
Kan kan jag säkert, men jag har ingen bil.
Vilken var den senaste boken du läste?
Trotsboken
Läser du dagstidningen?
ja aftonbladet på nätet
Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
Dansar du i bilen?
Öhh?? sjunger möjligtvis... lite svårt att dansa i en bil, eller är det bara jag?
Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Alltid Din Gata 100,6
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
checklistor som ska följas nu när jag är ledig
När var du i kyrkan senast?
Minns inte, måste ha varit någons dop...Tuvas kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0