Tid att njuta!

Hej alla söta!
Som många av er vet så har jag två olika bloggar. Denna bloggen som handlar om min familj, mig, mina åsikter, fotboll, musik och så mkt annat. Den andra bloggen handlar enbart om min graviditet.

Idag går jag på semester och den 11 maj går jag på mammaledighet. SÅ nu är jag ledig fram tills bebisen kommer, så nu kan jag blogga mer. Var så duktig på att blogga när jag var hemma med Freja, men när man sedan började jobba igen som omprioriterade man sin tid, och då fick bloggen lida.

Men nu ska jag försöka bli bättre på det igen :)

Nu under min semester och ledighet så hade jag tänkt att jag skulle ordna ett par saker, så nu har jag gjort tre listor. checklistor!
En daglig checklista, en veckolista och en mini-projektlista!

Känns bra, så nu ska det bli ordning på torpet!

Men håll koll på bloggen nu, för nu jäklar ;)

Började dagen med en balja kaffe, mackor och lugn och ro. Härligt. Idag ska jag inte göra jättemycket. Plocka undan lite här hemma, bädda sängarna, förbereda middagen till ikväll, men annars bara ta det mycket mycket lugnt. Och sova middag ska jag med. Freja är på dagis, och skall hämtas efter middagsvilan kl 14.

Perfekt!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0