Soliga måndag!

Idga har jag verkligen inte gjort ett uns förmycket, efter helgens städande behövde jag vila.
Så när Freja lämnat för dagis och mannen för jobb så fixade jag frukost och bäddade ner mig i soffan. Satte på I manegen med Gleen Killing. Man tyckte ju att dom var hysteriskt roliga när dom kom. Men jag ska villigt erkänna att jag idag mest tyckte dom var pinsamma haha

När jag slötittat på tvn (inklusive Days of ours lives) så kokade jag kaffe och tog fram solstolen istället.
Satte mig i solen en stund med nybryggt kaffe och löste korsord.



Magen en dag som denna sådär lite från ovan.

Jag klarade sitta i solen i ca 50 minuter sedan blev det för varmt, så jag gick in. Och när jag kommer in på toaletten så insåg jag att det var smart av mig. Såhär såg jag nämligen ut:


 
Jag har inte bränt mig, men solen har definitivt tagit.
När jag kom in kände jag dessutom att min svanskota gjorde ont, så jag kopplade på TENSen och la mig 30 minuter i sängen. Vilade innan loppan skulle hämtas på dagis.

Påvägen till dagis lämnade jag även in min cykel för reperation hos cykelhandlaren.

När jag hämtat Freja gick vi förbi kiosken och köpte något som jag längtat efter länge: FALAFEL


Min himmel vad god den var. Satt som en smäck!

Efter att vi ätit lite så gick vi ut på lekplatsen. Där träffade Freja sin nya kompis, vår granne, Wilbur! Dom leker så fint tillsammans.



När vi inte orkade med solen och att leka längre så begav vi oss hemåt för att påskpynta. Freja har länge velat sätta upp sina påskfjädrar som jag köpte förra veckan, men jag ville vänta. Men nu är det påskpyntat i trädgården och Freja är SÅ nöjd.




Nä nu är det dags att börja laga mat. Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0