IKEA med mamsen imorgon

Imorgon ska det inhandlas lite smått och gott på IKEA. Följande ska inhandlas:


Rullgardin till babyrummet då det saknas persienner i det rummet.

 
En ny skötbädd samt klädsel till den, då katten punkterade den förra skötbädden vi hade.


Madrassskydd, både till spjälsängen och till Frejas säng då det snart är dags att börja träna potta med henne.


Tre såna hära mattor till Frejas rum, då de röda uppenbarligen är slut och verkar inte komma in, så får mattorna i Frejas nyrenoverade rum helt enkelt matcha hennes nya lampor istället.


Babyfiltar kan man aldrig få för många av, dessa verkar tunna och bra, lagom till de varma sommardagarna som komma skall :)


Nya backar till trofast-bokhyllan vi fick av min vän när vi var där och hälsade på.

Sen ska jag även se om jag kan hitta insats till gardroben som står i babyrummet. skulle behöva antingen två hyllplan eller trådbackar samt en klädstång. Sen är we good to go :)

Kommer svänga förbi Plantagen också så jag kan köpa lite påskliljor och lite andra blommor som man kan piffa upp med.


Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

åh vad roligt med lite shopping :)

2011-04-06 @ 20:06:10
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0