Bröllopsdag!



Idag för två år sedan stod jag och min blivande man i ett rum i den här kyrkan och var så nervös och förväntansfulla. Det var här som vår resa som man och fru började.

Det har redan gått två år, ändå känns det som igår samtidigt som det känns som längre sedan.

Kvällen skall firas med champangen vi fick i bröllopspresent av mina föräldrar den dagen för två år sedan. Och så ska vi laga mat tillsammans, mysa och kanske dansa till vår bröllopsvals låt "At last" och mysa lite till.

En sak är säkert, jag älskar Johan mer för varje dag, och jag är övertygad om att vi kommer leva hela livet tillsammans. Han är livets finaste gåva, han och Freja. Att få ha fött hans dotter är en gåva i sig. Underbart!

Nu hoppas vi självklart på att kunna utöka familjen i framtiden, det hade varit ljuvligt!

Hade vi gift oss idag hade jag sjungit den här låten för Johan, den säger allt:


Kommentarer
Postat av: pia

Blev det fiskpinnar? =D

2010-10-05 @ 18:37:57
Postat av: Karin

Grattis i efterskott på eran dag!!!

2010-10-10 @ 11:08:57
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Helle

Men Kimzan! Nu sitter jag här och gråter! Du kan inte skriva så fint när du vet att jag är så blödig! Grattis i efterskott till er båda!

2010-10-30 @ 12:59:40
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0