Ullared....here we come.... ja den 12 december ;)

Igår bestämde jag och min syster Linda att vi skall åka till Ullared för att julklappsshoppa den 12 december.

Det ska bli toppenroligt att åka dit med henne, utan män och barn... lugn och ro

Har hyfsat bra koll på vad jag skall köpa till alla, och Ullared är ju trevligt att shoppa på, då kan man alltid få lite extra.

Vi har många som det skall köpas julklappar till, samt en del födelsedagspresenter.

* Freja
* Isabella
* Hector
* Isabelle
* Craig
* Marcus
* Hanna
* Matilda
* Lovisa
* Olivia- både julklapp och present
* Elias- både julklapp och present
* Tuva- både julklapp och present
* Tim
* Johans föräldrar
* Mina föräldrar
* Emma- både julklapp och present
* Johan
* Älsklingen

20 personer som det skall köpas julklappar till... det kräver en del planering.. och pengar :/

Tips på bra julklappar till ungar i åldrarna 1½- 15 ;)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj ja d va allt många julklappar :)



Tack för grattiset btw :)

2010-11-22 @ 08:54:22
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul, hoppas ni hittar allt! Kram Camilla

2010-11-28 @ 19:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0