7 saker du inte hade en aning om!



Blev utmanad av Hanna att berätta 7 saker om mig själv som ingen vet, eller som ni inte vet.. och sen utmana 7 andra. Hmm... att hitta 7 nya att utmana är inget problem... men vad har jag för lik i gardroben??

1. Min absoluta favoritfilm är inte Yrrol som många skulle kunna tro, utan Stekta Gröna tomater! Varför? Det vet jag egentligen inte, jag tycker bara att det är en spännande, fin historia som skildrar hur våra liv vävs ihop... Älskar den filmen!

2. Har jag ett otroligt kom-ihåg. Minns t.ex. fortfarande vad jag hade på mig i skolavslutningen i 4an, varför jag valde de kläderna och hur jag kände den dagen. Vilka sånger vi sjöng i köran i kyrkan till julavslutningarna. Vad jag hade på mig första daten med Johan. Mitt aldra första mobilnummer. Släkt och vänners födelsedagar, portkoder osv. Siffror och namn! hihi

3. Att jag i likhet med Hanna ALDRIG kan hålla mig vaken en hel film. Det spelar ingen roll hur bra filmen är, soffan hemma i vardagsrummet är rena sömnpillret!

4. Att jag faktiskt är medlem i viktväktarna för 5 gången i mitt liv. Enda skillnaden den här gången är att detta är den absolut sista gången som jag skriver in mig som NY medlem!

5. Min absoluta favoritdryck ALLA kategorier är champagne! Finns inget godare än bubbel!

6. I min ungdom/yngre år testade de flesta sporterna man kan tänka sig, och är idag väldigt tacksam över att mina föräldrar lät mig prova på det jag efterfrågade. Men kanske borde dom satt lite krav på mitt sportande för det var ingenting som varade längre än en kvart ;) Fotboll, handboll, gymnastik, hästridning, dans, step-up, konståkning, simning, badminton.... Fast det positiva är att jag fick åtminstone testa så jag kunde utesluta att det var ingenting för mig ;)

7. Jag är SÅ tacksam för att jag är född till tjej, för när jag föddes så var min mammas två stora idoler Kim Wild och Elvis... och ni kan ju tänka er vad jag hade hetat om jag blivit kille ;) Då är det bättre att vara tjej, med ett pojknamn och veta att man är döpt efter en storstjärna från 80-talet ;)

Hoppas att det var något nytt för er att veta! :)

Jag utmanar:

Helle
Sarah
Marina
Hanna Roos
Beccy
Sandra
Anna


Kommentarer
Postat av: Sandra

Utmaningen antagen och avklarad ;)

2010-05-17 @ 13:44:30
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad roligt att läsa! =)

Mer sånt här tycker jag...

2010-05-19 @ 20:36:22
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0