I got the vibes?!

Har funderat lite över vad jag skall använda mina friskvårdspengar till i år.
Det blir inget nytt kort på friskis, av de anledningar att jag inte tar mig tid att komma iväg på vardagarna, och helgerna vill jag spendera med Freja. Jag har valt att prioritera så.

Dessutom har jag mitt wii :)

Och så lånar jag hem roddmaskinen av svärmor, så blir det bra.

Har dock funderat lite på att gå på vibrationsträning. Finns ett ställe nära här som har en sådan maskin. Och det är inte speciellt dyrt. 15 minuters träning.... det har man ju alltid över.. minst en gång i veckan!

Vad tror ni??

10-kort för 300 kr. Får ju 1500 kr i friskvårdspengar. Det innebär 50 gånger. Kör man 1 gång i veckan.... ja då räcker det ju året ut. :)

Ska svänga förbi där innan jag hämtar Freja imorgon. För det hade blivit så bra, för dom har stänger kl 15 på fredagar och jag slutar kl 14. Då hade jag kunnat träna på fredagar innan jag hämtar Freja.

Tror faktiskt att jag ska köra på det.

dom har tydligen köpt in en Hula-hula-stol också... spännande!
Jag återkommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0