Dagens me



Jag har inte varit ett dugg duktig, inte skött min träning eller mina points.
Men jag har inte gått upp i vikt, och inte ner iheller för den delen.

Men igår när mina svärföräldrar skulle komma på besök så rotade jag igenom mina kläder och hittade de här byxorna, ett par byxor som jag köpte för ett år sedan, och då passade dom absolut inte. Koftan hade jag senast på mig när jag slutade 9an. en kofta i storlek 42-44. Vilket känns nice. Eftersom byxorna jag hade på mig när jag vägde in mig på vv för snart 2 år sedan var storlek 54!

Jag pratade med svärmor igår om vv och mötena, och vi bestämde att jag skulle börja åka dit med henne igen om onsdagar, och att det skulle bli ordning på torpet igen.

Ska även låna svärmors roddmaskin. Min orbitrek har ju gått i sönder, och jag har inte kommit för mig att laga den. Men dock varit sugen på en roddmaskin länge, tror det kan vara bra träning för mig med tanke på min dåliga rygg, även mage, ben och armar tränas ju bra med roddmaskinen! Ser framemot att få låna den, får se om vi kan komma iväg i veckan och hämta den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0