sorry....(uppdateringen ni alla väntat på)

... Ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande, jag har varit så galet trött och upptagen att jag faktiskt inte har orkat blogga!

senast jag skrev var den 11 mars, så det har ju hänt lite sedan sist... vad har vi idag... 24 mars... 13 dagar sedan senaste inlägget... hmm skall försöka knyta tillbaka till veckorna som har gått...



Vi har varit ute och mycket och njutit av den sköna solen som äntligen har kommit till Malmö.



Freja bjuder gärna och ofta in till teparty här hemma. Hon har världens sötaste "ssshhhh"-ljud för sig när hon "häller upp" teet/kaffet.  Mycket kaffe skall man dricka när man är på bjudning hos fröken Malmborg.

  

I lördags hade vi vänner över på middag. Och det var som vanligt supertrevligt. Jag och Freja piffade till oss inför denna bjudning. Jag fick ÄNTLIGEN på mig min jeanskjol, den har inte passat på 6 år.... inte heller den röda toppen har passat på ett par år. Känns toppen!

Freja har blivit så stor.... Tuffaste lilla tjejen i jeans och en tröja med "låtsas" slips på... så cool!



Och såhär ser jag ut nuförtiden...... I love my röda topp med vita prickar, känns riktigt vårigt och bra!

 

Sötaste små tjejerna, Hanna och Freja lekte så fint tillsammans. Dom gick och höll hand och var allmänt gulliga mot varandra. Även om Freja var lite tuff i början och puttades och var lite ruff i sitt sätt mot Hanna. Men dom löste det bra och blev sen toppenbra vänner.



Hanna och Johan mös lite.... Goaste lilla Hanna! eftersom Hanna mös med Frejas pappa så fick ju Freja mysa med Hannas pappa ;)



Det var en supertrevlig lördag! Hoppas inte det dröjer 8 månader tills nästa gång vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0