Njuter av våren



Tuffaste Freja påväg ut till lekparken, solen skiner så man måste ju ha solglasögonen på sig!



Jag blir så lycklig när Freja tar mig i handen med sin lilla hand! Älskar henne så mycket. Och att få uppleva hennes glädje när vi är ute på äventyr är fantastiskt, man blir helt varm i hjärtat!

  

Vi hittade massa vårtecken på vårt lilla äventyr i söndags. Underbart är det! Älskar att våren äntligen är kommen till Malmö.



Att gunga ÄR roligt!


-Tittut!!!



Att klättra och busa är också fantastiskt roligt tycker loppan!



När vi återvände från vårt äventyr på lekplatsen fick jag plötsligt för mig att vi skulle måla stenar. Så vi stannade ute på baksidan och målade. Freja var helt lyrisk. Tur att hon var klädd i galon, för det var nästan lika mkt färg på henne som på stenen hehe

  

det gäller att hålla tungan rätt i mun när man målar!



Freja avslutar vår fantastiska eftermiddag med lite mellanmål i vardagsrummet, självklart iklädd solglasögon, för det är så coola-brudar gör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0