Verkligen ingen liten bebis....

.... Freja är verkligen ingen liten bebis längre. Hon blir bara större, äldre, förståndigare och mer underbar för varje dag som går.

Hon är inne i en period just nu där man ska pussas, kramas och mysa väldigt mycket, och det känns ju helt underbart. Hon sjunger hela tiden från hon vaknar tills hon går o lägger sig, hon är för det mesta glad hela tiden. Min underbara lilla tjej.

Hennes nya favorit kvällsaktivitet är att duscha- själv! Hon står där i duschkabinen och plaskar och duschar sig själv. Det är underbart att se. Hon är för go, min lilla solstråle.



Och inte nog med detta.. hennes hår har blivit toklängt. Igår efter att hon hade duschat så satt hon still i mitt knä och tittade på Charlie och Lola, då passade jag på att kamma henne ordentligt och fläta hennes hår, och resultatet blev nästan lite chockartat.... Bakom alla hennes kryllor fanns det ganska mkt långt hår... se själv:



synd bara att hon inte är helt förtjust i att ha sitt hår uppsatt.. men det kommer kanske, om man har tur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0