Skonarkomanen strikes again!

Så har skonarkomanen Kim Malmborg varit i farten igen! *fnissar*
Fast den här gången har jag köpt skor till hela familjen!


Frejas nya ascoola pjuks :) Guldiga och vita... lagom kaxiga och coola åt min tös.



ASSNYGGA glidar dojor till Johan. Är kär i dessa.... I just love them.



ett par vanliga löparskor till Johan så att han kan springa halvmaran i Köpenhamn i september.



Och sen mina små godingar. Lila, metallic, svarta, höga, lagom coola. Älskar dom! Synd bara att dom inte hade några Easy-tone på lager i min storlek, ville nämligen ha ett par sådan också så jag kunde bege mig ut på långpromenader! Men men jag får hålla tillgodo med de skorna jag köpte precis innan jag blev gravid o aldrig hunnit använda typ!

Skor... man kan aldrig få förmånga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0