Sängen- från liten till stor



Jag lyckades att skruva ihop allt som skulle skruvas ihop på fel håll.. men sån är jag... jag gav mg inte. och till sist blev det rätt!



Färdig och fin. Fast när vi skulle flytta den från vårt sovrum in till Frejas rum så fick vi plocka bort dörren, haha Vi är verkligen duktiga på sånt här.



sängen på plats i Frejas rum. Vi vet att huvudändan står på fel håll, men Freja har sovit med huvudet på det hållet hela tiden, så vi ville inte ändra på det också, det räcker med en stor förändring åt gången ;)

Hon sov hela natten i sängen utan att gå upp. Och imorse när hon vaknade stannade hon kvar i sängen och ropade på mig. När jag kom in sken hon upp som en sol och sa: Feja sov stora sängen! :)

Finare unge får man ju leta efter!



Nu är spjällsängen isärskruvad och undan plockad.
Liten har blivit stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0