Fy va det är synd om mig...

... vaknade imorse med huvudvärk, ont i örat och halsen, men tänkte "äh det blir nog bra så fort jag vaknat till liv och fått i mig lite kaffe". Men till vårt driftsmöte kl 0915 tittade min chef på mig och sa: Du mår inte så bra idag va? - Eh nej svarade jag! Nej det syns, kontrade han. Och bad mig gå hem.

Kl 1030 tackade jag för mig och gick hem. Ont i hela kroppen. Tog två alvedon och kollade min temp. Jo då.... 38,5 i feber :/ Gick och la mig, sov mellan 11-1530. Vaknade något piggare, men varm av febern igen och galet ont i hela kroppen.

Johan köpte glass med sig hem från jobb, han hämtade även Freja och svängde inom apoteket så jag skulle slippa. Han är bäst min man :)

Nu ska jag koka mig lite kaffe och sen bädda ner mig i soffan med kaffe o glass.

Jag blir definitivt hemma imorgon också, länge sedan jag mådde såhär.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0