Sommarregn och åska

Häromdagen brakade det loss ordentligt, fast det kanske skulle ha kunnat komma lite till ;)

Freja tyckte det var spännande med åskan. Hon utbrast PANG PANG PANG ett par gånger. Hon tyckte nog blixtrarna påminde om nyårsafton. Dock blev hon lite bekymrad över allt regn, gräsmattan blev ju blöt ;) haha
Sötnosen!





Fördelen med sommarregn och åska är att man kan ta itu med såna saker som man inte orkar ta itu med när det är 40 grader varmt ute...såsom tvätten tillexempel.

Igår tvättade jag 8 (??!!!) maskiner tvätt, vek tvätten, sorterade ibland Frejas kläder samt mina egna. Så nu är det ordning och reda igen!


MASSA TVÄTT *suck*

Men jag någongång säger att jag inte har några kläder så kan ni väl skalla mig ;)


Fast det är skönt att få ordning på saker och ting! Det gillar jag.


Kommentarer
Postat av: Karin

De va mycke tvätt du. ;)

2010-07-18 @ 10:44:19
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0