semester och shopping!

Idag efter frukost lastade jag freja och sulkyn på cykeln och begav mig till Entré för lite shopping.
Jag har inget körkort som många vet, och jag klagar och gnäller sällan över detta. Jag älskar att cykla och brukar hitta lösningar på det mesta. Idag surrade jag fast Frejas cykel på cykelkorgen och trampade iväg till Entré som sagt. Det gick hur bra som helst. Jag är så jäkla kreativ ;)

 

Inne på Entré var det svalt och skönt och inte alls mycket folk, vilket är skönt om man har en unge med sig som ibland tappar tålamodet och inte alls vill åka vagn.

Jag hann med både Gina Tricot, Cubus, H&M, Dressman, KappAhl och så ett glasstopp. Glasstoppet kastade jag in som en muta till Freja då hon fullkomligt gav upp inne på KappAhl, man är ju inte mer än människa ;)

Nöjd Freja äter glass:



Efter glasstoppet surrade jag fast vagnen, påsar och ungen på cykeln igen och trampade hemåt.

Vad fick jag då köpt undrar ni.... (eller inte haha). Här kommer dagens inköp:

Till Freja:



Massa trosor. Vi ska nämligen försöka vänja henne av med blöjan nu under semestern, och då kan det behövas lite trosor! Lilltjejen börjar verkligen bli stor. Det har gått fort!

Till mig själv:



En baddräkt, som jag blev helt kär i så fort jag såg den. och sen två randiga tunikor från Gina tricot. 50% rea på allting mer eller mindre så det var bara till att shoppa och se glad ut ;)

Till Johan:


Ett par jeansshorts, mycket snygga tyckte jag! Får se vad han själv säger om dom.

  
 ett par svarta shorts, boxershorts och två randiga t-shirts. Hoppas han gillar det, annars får han själv gå o lämna tillbaka det ;)

Nu ska jag dricka kaffe och slötitta på tv. Vid tre-tiden ska jag och Freja bege oss hem till Ellen och Emma. Ska bli så mysigt. Paketet är inslaget och kamran är laddad! Idag ska jag bebismysa... och övertala Freja om att hon visst vill ha ett syskon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0