ni får ursäkta...

...men jag orkar verkligen inte blogga nu.
Det är galet varmt. Jag vet att jag lovade i vintras att jag INTE skulle klaga när värmen väl kom. Men det behöver inte vara SÅHÄR varmt.

Redan imorse kl 8 var det 33 grader på vår framsida, och 27 grader inomhus.
Det är INTE okej! Och de temperaturerna har under dagen gått upp till 37 respektive 32... sådär skönt! Hade det bara blåst lite.. men icke!

Jag och Freja har duschat 3 ggr var.... ändå är vi svettiga!

Nu ska jag cykla och handla glass till oss.... vi behöver nog det, för Freja bäddar in Johan i fleecefiltar nu haha

Kram på er och glöm inte att dricka vatten i hettan!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-10 @ 19:02:04
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej hej!

Halka in på din blogg på ett bananskal, är en malmöbo själv och fassingen vad varmt vi har det :)

Men vi får inte klaga ler

Sköt om dig och din familj och ha en underbara sommar! Kram Pernilla

2010-07-12 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0