Wii för hela slanten!

Jag är kär i mitt wii active.
Shit va bra det är, och det är roligt också... och svettigt.... och jobbigt!

Igår hade jag verkligen ingen lust alls att träna, hade galen träningsvärk i låren efter senaste passet, och ville egentligen skita i gårdagens pass, men det gjorde jag inte, för SÅ lätt kan man inte ge upp. Jag tänkte först ändra till low och mesa... men jag gjorde aldrig det.

Och som en skänk från ovan fick jag informationen när jag startade dagens utmaning: Idag ska vi låra dina ben vila, eftersom du tränat dessa ganska hårt senast (No kidding).

skönt... så passet gick bra och jag var mkt nöjd efteråt.
Somnade dock redan kl 22, helt slut i rutan!

Idag slutade jag tidigt, kl 14. Det gör jag varje fredag...lyxigt.
Så dagens träningspass är redan avklarat, vilket känns sjuktbra!

Eftersom jag både hade mer energi och ingen träningsvärk i låren idag så tog jag i extra hårt.
Helt genomsvettig..... Kändes jättebra!!

Imorgon är det vilodag... tjooohoo!!!



TREVLIG HELG PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0