Veckan som har gått för loppan

Freja har haft en mycket aktiv vecka!

I måndags var det sångstund nästan hela kvällen. Hon har fått en specifik favoritsång, och man hör faktiskt riktigt tydligt vad det är hon sjunger... hör själv:



I förrgår hade hon fullt upp med att dekorera sig själv! Det här är ett bildbevis på varför småtjejer som Freja ska rita med kritor ;)



Sen har vi varit iväg på bvc och gett Freja den andre sprutan för svininfluensan. Och det gick riktigt bra. Hon grät inte ens, men hon gav sköterskan "onda-ögat". hehe

Efter vi varit där så fick Freja följa med mig tillbaka till jobb, jag hade en del jag var tvungen att avsluta, så Freja fick agera assistent.



Hon satt fint vid mitt skrivbord och ritade, och så hälsade hon glatt på alla som gick förbi. Helt i enlighet med Scandics policy, där man ska hälsa på gästen innan gästen hinner hälsa på dig!!! Jag ser redan en blivande konferensansvarig i Freja ;)



Freja har under veckan också fortsatt med sin förkärlek till mössor. Mössan/mössorna ska på i tid och otid.... Ni ser själv... pyjamas och mössa, det är det nya, heta modet 2010. Igår hjälpte hon mig att moppa golvet... blev bra, men tog lite längre tid än vanligt :)

Freja hälsar er alla trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0