Träningen ger resultat!



Jag håller ännu igång mig 30 dagars utmaning. Jag har inte fuskat en enda gång. Jag är riktigt stolt över mig själv.
Det är riktigt kul att träna, och Freja är så söt och stöttar mig.

Hon får den ena kontrollen (utan batterier) och så gör hon också benböj, hoppar, springer, utfall osv.
Hon är världens bästa hejarklack =)

Jag har "slarvat" lite med mina points. dvs jag har inte räknat dom, men jag har inte heller ätit massa onyttigheter, så jag har inte synda. Jag har bara så svårt att komma in i det nya pro-points-tänket. Men jag måste ge det en ärlig chans...

Får hoppas att Johan kan komma hem i tid på onsdag denna veckan så att jag kan komma iväg och väga mig och vara med på ett möte och verkligen få en genomgång på hur det fungerar. Mamma är så kass, hon har gett upp, det gör hon alltid.... dålig karaktär... även om jag vet att hon vill. Men å andra sidan så tog det ju en tid innan man själv kom in i det!

Hur som helst, vikten står fortfarande still, vilket är okej, så länge man inte går upp, och så länge det händer andra saker med kroppen.

Centimetrarna har iaf försvunnit nu sedan jag satte igång med träningen. Känns toppen.

Mätte mig senast den 4 januari, och idag den 24 januari (tre veckor senare) är resultaten:

Vad: 33 cm (-2,5 cm)
Knä: 36,5 cm (-2 cm)
Lår: 52 cm (-1 cm)
Höft: 119 cm (-1 cm)
Midja: 104 cm (-3 cm)
Byst: 110 cm (-1 cm)
Hals: 32 cm (-1 cm)
Överarm: 30,5 cm (-0,5 cm)

Jag har tappat 12 cm på tre veckor.

Känns bra!
I AM ON!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Superbra jobbat!!! Själv har jag tappat sugen för träning, har kört F&S jympa i ett par år, måste variera mig, kanske spinning igen?!

Kram

2010-01-25 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0