sammanfattning av 2009

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Avslutade min mammaledighet, inskolat dottern på dagis, vaccinerat mig mot svininfluensan, Störst av allt: KÖPTE HUS.

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte avge nyårslöften.

 


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, mina barndomsvänner Amy och Milla blev båda föräldrar för andre gången i år. 26 januari kom lilla Lovisa till världen och den 6 februari tittade lilla Tuva ut.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, 2009 var ett år utan sådan sorg.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige och Danmark

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En platt-tv =)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11 juni då vi skrev papperna på huset, 4 augusti när Freja började sin inskolning på dagis och den 31 augusti då vi fick nycklarna till huset.


8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag lyckats gå ner ännu mer i vikt!


9. Största misstaget?
Att jag kom av mig i min träning efter sommaren, pinsamt dåligt!


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lyckades pricka in en fullträff med inflammations i bukspottskörteln lagom till jul, annars är det väl bara förkylningar som spökat.

11. Bästa köpet?
Definitivt vårt hus.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Husköpet, annars är det nog mat som pengarna har gått åt på.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag började jobba igen 17 augusti, när vi fick nycklarna till huset.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Hot ´n cold, boom boom pow...bland annat

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och umgåtts mer med mina vänner och familj.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig.

 

18. Hur tillbringade du julen?
Men min och Johans familjer.

19. Blev du kär i år?
Kärare möjligtvis!

20. Hur många one night stands?
absolut INGA!

21. Favoritprogram på TV?
Hollywoodfruar, Desperat housewifes, ugly betty, Grey´s....tv-narkoman!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar INGEN.

23. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larssons böcker om Salander!

24. Största musikaliska upptäckten?
hmm... Idol-Erik??

25. Något du önskade dig och fick?
Sålt lägenheten, köpt huset och behålla jobbet ;)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett samtal från svenska spel med orden: Grattis du har vunnit jackpoten på 136 miljoner!

27. Årets bästa film?
Filmerna om Salander såklart!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade hemma med familjen, samt hade middag för mina vänner.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer pengar och fritid hade inte skadat!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
målmedveten livsnjutare

31. Vad fick dig att må bra?
Freja, Johan och min familj och vänner såklart

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Har min fem-lista, men dessvärre är det ju ingen av dom som ringt o frågat om jag ville komma över på en kopp te ;)

33. Vem saknade du?
Min morfar *rip* tänker på honom väldigt ofta och saknar honom så att det gör ont. Men en dags ska vi ses igen.... <3

34. De bästa nya människorna du träffade?
Johanna, mäklaren som sålde huset till oss, som numera är en god vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0