Min finaste lilla tjej



Att spela piano hemma hos min morbror i söndags var ngt som Freja tyckte var mkt roligt!



Och att få komma ut i friska luften när man ligger hemma och är förkyld kan vara riktigt skönt och uppskattat!



Hon är verkligen solstrålen i mitt liv, min lilla loppa. Jag är så glad över att jag har henne. Speciellt nu när jag legat hemma och varit sjuk. Hon gör livet lite enklare att leva!



Min lilla konstnär!



Och på morgnarna nu när jag varit trött, febrig och allmänt seg så har Freja legat sidanom mig i sängen och läst i sina böcker, sjungit och myst. Hon är sannerligen en ren källa av kärlek!



Och igår när det var match mellan MFF-Elfsborg, låg lilltjejen i mitt knä och mös såhär!
Hon har verkligen en avslappnad stil!

JAG ÄLSKAR HENNE!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker hon ser lite uttråkad ut, men det är ju inte så konstigt när det stackars flickebarnet tvingas titta på sån skit!! ;)



Kram E

2010-02-25 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0