Fult eller helt galet snyggt??

I fredags fick jag ett ryck och plöjde igenom två kartonger med kläder som jag "hittade" i förrådet.

I en av kartongerna hittade jag min gamle vän, den neongula plastjackan!
Haha... Denna skapelse köpte jag på H&Ms rea för typ 10 år sedan. den kostade mig typ 25 kr, och var så ful att jag var tvungen att köpa den.

Amy har alltid älskat den.... Och det är för hennes skull som jag lägger upp den här bilden... för hon kommer skratta åt den... precis som jag gör!! Undra om jag skvatt galen när jag gick på högstadiet och gymnasiet??? *s*

ENJOY!!!



Sen hittade jag en favorittröja från förr, nämligen en tröja som faktiskt min far har varit ägare till. En ÄKTA 70-tals tröja..... den är absolut så ful att den är snygg.... Vad tycker du?



Klarblå med dalahäster... you got to love it!


Kommentarer
Postat av: Pia

Dalahäst tröjan är grym måste vara värd en massa pengar! kult!

2010-02-07 @ 18:47:22
URL: http://pingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0