Äntligen- ett av mina mål är uppnådda!

Idag på jobb kom min klädleverans.
som många vet jobbar jag inom hotellbranschen, och där bär vi uniform.
Enda sedan jag började där i juni 2006 har jag haft en ständig ångest över just detta- uniformen!

den är figursydd, små i storlekarna, konstiga modeller osv
Inte alls anpassade för oss som är lite större, har former eller långa ben.

Jag hade som delmål under min viktresa att jag skulle kunna beställa mig en kjol när jag kom tillbaka efter min mammaledighet, och beställa denna utifrån de storlekarna som finns, alltså inte måttbeställa.

Och idag kom då min kjol... och det var inte ens i den största storleken som fanns att beställa, och den passade :)

Jag beställde även ett bälte, som jag heller aldrig har kunnat beställa då de varit för korta. Och så beställde jag en kofta.

Så imorgon när jag jobbar, så kommer jag vara snyggast på hotellet ;) Iaf kommer jag känna mig snygg, trots att det är en jobbuniform!

  


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att höra!!! Också trevligt att någon tycker uniformen är fin... ;)

2010-02-12 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0