Julen för familjen Malmborg

Imorgon jobbar jag min sista dag för i år. Sedan är jag och Freja lediga till den 10 januari, Johan kommer också vara ledig lite, men vet ej hur eller när än....

Imorgon kväll ska vi börja vårt julmys med att kolla film. Det blir Sex and the city 2 och sedan Avatar.

 

Sen den 23 december blir det en sedvanlig uppesittarkväll med Bingolotto. Ja det är pensionärsvarning, men det skiter vi i. TV4 är den enda kanalen som har en hyfsat trevlig uppesittarkväll, och kan jag då dessutom kombinera det med chansen att bli lite rikare, så va fan!



Sen på julafton bär det av mot Oxie och hem till mina föräldrar. Ska fira tillsammans med mina båda systrar och deras familjer samt min morbror och hans familj. Totalt kommer vi bli 17 personer hemma hos mina föräldrar. Vi kommer stanna kvar över natten så vi kan mysa ordentligt.

Sen på juldagen skall vi fira med Johans föräldrar och hans syster Emma och hennes Johan. Kommer bli lugnt och mysigt, det brukar det nämligen alltid vara när vi är där.

Ja sen har vi faktiskt inte planerat något annat förens den 6 januari då vi får besök från Ronneby och Johans bror och hans underbara familj kommer på besök.

Så ser vår jul ut. Hur har du det??

Kram och God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0