Snusförnuftig som få!

Min dotter är verkligen något extra!

Den senaste månaden tycker jag att hon har gjort ett språng i sin utveckling utan dess like.

Hon har alltid pratat mycket, men nu kommer det så roliga meningar och ord.
Favoriten förtillfället verkar vara :

- vad hände?

HAHA

Sen gillar hon träd väldigt mycket, så det är väldigt många diskussioner om trädkronor. Förra veckan klippte jag ner vårt körsbärsträd i trädgården. Detta till Frejas förtvivlan. "Men mamma, akta trädkronan!" Men när jag talade om att jag skulle klippa ner den för att vi inte skulle ha kvar trädet så fortsatte hon att leka en stund, för att senare återkomma, ta en gren som låg på marken, tittade på mig och sa: "Mamma, jag lånar lite trädkrona!!"

Hon är rolig hon!

Tjusig är också ett ord som hon gillar att använda!
Igår tog hon på sig sin prinsesskrona och sa: Mamma, jag e sessa. Jag e tjusig!

HAHA Sötnöten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0