Simma lungt!

Semestern är slut och i måndags var det tillbaka till verkligheten!
Det har varit en lugn vecka på jobb och den är snart till enda.

Det känns okej att vara tillbaka på jobb. Det regnar ju ändå bara så då kan man lika väl jobba.

Idga när jag cyklade till jobb så började jag fundera på vad jag vill träna för något. Och simning är det mest skonsamma alla kategorier, men jag kunde inte komma på vart närmaste bad låg. Men till lunch kom jag på det- Burlövsbadet.

Burlövsbadet ligger ju bara 5,8 km från där vi bor, har bra öppettider och är faktiskt oförskämt billiga.
1150 kr för ett årskort på bad. Det kostar 7 kr i inträde om jag skulle vilja ta med mig Freja!

Dom har en 50 metersbassäng som är 27 gradig, 140-200cm djup, en 25 metersbassäng som är 29 gradig och 90 cm djup och sen en plaskdamm för de allra minsta som håller 30,5 grader. TOPPEN!

Så på lördag ska jag cykla dit och lösa kort.
Får ju ut pengarna genom friskvårdsbidraget på jobb, lyxigt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0