Så att man tappar andan!

Om ni inte har sett den danska filmen "Efter Bröllopet" så rekommenderar jag det verkligen.

Dom visade den igår på SVT, men jag har sett den innan.
Den är så jävla bra att man tappar andan över deras skådespeleri.

Mads Mikkelsen är ju aldrig fel att kolla på, men den som förvånar mest i hela filmen är Rolf Lassgård, en skådespelare som jag inte har haft så mycket intresse av tidigare. ärligt talat så har jag tyckte att han varit en väldigt dålig skådespelare.

Men i den här filmen spelar han så bra att man tappar andan.. verkligen.
Ångesten som Rolf Lassgård förmedlar är så djup att man får ont i magen. det är en mycket välgjord film, och historien är mycket bra! faktiskt spelar alla mycket bra!

Den som lyckas se denna filmen utan att fälla en tår eller känna en klump i magen är nog omänsklig!

Rekommenderas varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0