Våren hos familjen Malmborg

 
Har fått för mig att jag ska odla egna blommor. så det har jag gjort. Kantlobelia, solrosor och nån annan fin blomma! Och dom små fröerna tog sig snabbt. På fem dagar såg det ut såhär:

 

När solen tittade fram fick jag sån plötslig lust att leta fram dynorna till utemöblerna, sätta upp min hängstol och njuta av våren i fulla drag.


Härliga, härliga vårsol!

  



Freja gillade hängstolen, perfekt för en liten sagostund i eftermiddagssolen.



Men bäst är det ändå när hon får ta på sin favvo-jackan och sina solglasögon och bege sig ut på äventyr med pappa.



mina finingar
*kärlek*


Kommentarer
Postat av: krissan

sv: Ja det ska bli riktigt spännande faktiskt.

oj ja det var ett rejällt hopp, men man ska ju göra det man trivs med =)

Jag har gått en pyskologikurs och en socialpyskiatri kurs redan, jätte intressant.



Tack så mycket, han kan vara en riktig goding, det var mej en tuff och söt liten Freja du har =)



Hoppas du får en trevlig helg



Kram

2010-04-23 @ 18:13:33
URL: http://lifeofkrissan.blogg.se/
Postat av: Karin

Härliga bilder gumman!

O gröna fingrar! Wow det har INTE jag ;) Kram

2010-04-24 @ 09:15:17
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0