Rimligt???

Sitter som vanligt och tittar på Biggest Loser, ngt jag gör varje söndag morgon typ.

Men jag kan inte sluta att förundras och irritera mig på deras resonemang!

Jag förringar INTE deras prestationer, men jag tycker inte att det är rimligt!

Deltagarna anser att dom BÖR ha gått ner 3-4 kg/vecka! Dom blir besvikna, arg, ledsna och utröstade om dom "bara" har gått ner 1 kg sen förraveckan!

IDIOTI!!!!

Vem kan gå ner 1 kg/vecka och INTE vara nöjd???

Men visst om man inte gör annat än tränar och sover, då kanske man kan gå ner mer per vecka!

Men när deltagarna hoppas och tror att det är RIMLIGT att dom ska ha gått ner 5-8 kg på en vecka då blir jag bara förbannad!

Vem fan går ner 8 kilo på en vecka?? det spelar ingen roll om du så väger 200 kilo.... Det kan inte under några omständigheter vara sunt att gå ner 8 kilo på en vecka!

Men varför inte, skicka mig till en ransch på vischan, ge mig en personlig tränare och servera mig maten, betala mina räkningar under tiden jag är borta,så ska jag också kunna fixa mina -10 kilo till jul, fast på två veckor! Låter skönt..... Men ORIMLIGT!


Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

Åhh heeej! Det var länge sen nu. Hur går det på jobbet? Roligt att vara tillbaka?



TACK så hemskt mycket för tipset. Att jag inte tänkt på det förut..det är supersmart. Julius somnar ju runt halv 7, så det blir ju inga problem med att äta när han somnat. =)



Pussa Freja massor från oss! MÅNGA kramar!

2009-09-29 @ 20:15:47
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0