Nästa veckas träning!

Nu har jag bokat upp mig på tre pass nästa vecka! Nu är det dags!

På måndag blir det core/bosu på Johanneslust kl 18, på onsdag blir det Aerobic Step 1 kl 19,15 på Johanneslust och sen på torsdag har jag bokat in mig på vattenjympa ett intensivpass kl 19 på Parkmöllan!

Och så har jag faktiskt bokat in mig på ett vattenjympa pass imorgon kl 0915. Men vi får se hur det blir, Johan är ute med sina kollegor i kväll och vet ej när han kommer hem och i vilket tillstånd han är i, sen har man ju ingen aning om hur natten med Freja blir. Men jag håller tummarna, för det hade varit supergott om man hade fått komma igång med träningen nu!

Jag är redo!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0