Vårt hem börjar arta sig!

Det har hänt lite saker här hemma nu!

Förra söndagen var min kära svärfar här hemma och hjälpte oss att installera vår NYA kaffemaskin, och ångkokaren kom också på plats. Den har vi ägt i över ett år men ej kopplat in, men nu kom den också på plats!



ÄLSKAR min kaffemaskin!

Och sen i måndags beställde pappa tapeten till vår fondväggi vardagsrum, i torsdags hämtade han den och var här och satte upp den!

Min pappa är min idol! Han är grym!!!
Jag ringde honom 14,25 och sa att jag skulle hämta Freja på dagis sen skulle jag komma hem, då svarar han att han är utanför vårt hus. 14,47 är jag och Freja hemma och då har pappa en våd kvar att sätta upp.
Väggen är visseligen inte jättestor, men tapeten skulle ju trots allt mönsterpassar.... men men... inte konstigt min lilla pappi jobbar på ackord när han tapetserar en vägg på 30 minuter!

Såhär blev iaf resultatet, och vi är SÅ nöjda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0