Mindre och mindre dag för dag!

Igår hade vi som sagt bröllopsdag. ett år.... jisses vad tiden går fort!

Som en topp på dagen bestämde jag mig för att pröva bröllopsklännigen.....
.... den passade inte... den bokstavligt talat ramlade av mig.... kul men lite ledsamt....

Jag ska lämna in den och få den insydd när jag är i hamn på min viktresa!

Jag var ju tvungen att mäta mig och se vad som har hänt med måtten sen vårt bröllop.

Vad. - 9cm
Knä: - 7 cm
Lår: - 10 cm
Höft: - 15 cm
Midja: - 11 cm
Byst: - 6 cm
Arm: - 4 cm
Hals: - 2 cm

Totalt: -64 cm

Inte konstigt att klänningen ramlade av mig!

Mätte om mig nu efter sommaren, den 15 september, och sedan dess har jag faktiskt minskat 8,1 cm enligt måtten som jag tog igår! Härligt. Jag hade ökat mitt midjemått under sommarens uppehåll med 7 cm=( Men jag har tappat 4 cm av dessa på två veckor! Wooohoo! Men så fort man ser hur kroppen ändras när man slutar göra det som man brukar!

Sen den 26 juni 2008 har jag nu tappat totalt 116,5 cm! Känns mycket mycket bra!
Viktmässigt: 34 kilo!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du så så duktig Kim! =)

Du ska verkligen vara stolt över dej själv!

2009-10-05 @ 09:39:37
URL: http://enmindretjockis.blogspot.com/
Postat av: Linda Nygren

WOW!!!! Gud vad duktig du är. Vad har du gjort för något? GRYMT BRA JOBBAT!

2009-10-05 @ 21:13:51
URL: http://pinkflower.blogg.se/
Postat av: Karin

Du e grym!!!

2009-10-08 @ 19:27:33
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0