Loppebus!













Min lilla loppa är snart 1,5 år. Tiden går så galet fort!

Hon bara växer och växer, och utvecklas varje dag!
Hon snackar fullständigt hål i huvudet på oss, men det är bara härligt. För hon är fylld av energi och glädje och massor utav kärlek!

Hon har ett stort ordförråd vår lilla tjej! Jag är förvånad och imponerad, men mest är jag stolt! Hon är världens finaste lilla tjej!

Nya ord i förrådet nu är:
Öra
Öga
Näsa
Mage
Macka
Kaka
Dricka
Juice
Banan
Mona - dagisfröken
Jessika- dagisfröken
Lukas- farmors hund
Asta- morfars hund
Linda- vägrar säga moster haha
Bati- som uppenbarligen betyder vatten
Dicka- som betyder dricka
Äta
Kasta
Bil
Älling-som betyder välling
Docka
Bok
Läsa

finaste fin är hon!

Och så säger hon: MIN mamma, MIN pappa!
Och det kan ju få vilket föräldrahjärta som helst att svämma över!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0