dagens lista- en stöld!

1. De 3 senaste köpen jag gjort är julklappar till hela tjockasläkten, lunch igår och kaffe to go på jobb. 
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är - ingen!

3. Det senaste jag googlade
öppentiderna på sysav

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin ja det bör väl vara alla de hundratals plagg jag köpt via postorder som aldrig har passat som jag helt sonika aldrig skickade tillbaka!

5. I min handväska har jag just nu våtservetter, blöjor, napp, plånbok, nycklar och vantar.

6. Min favoritgata i världen är den som går utanför vårt hus?

7. Mitt signaturplagg är leggings och tunika


8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är min bröllopsklänning

9. Jag är beroende av
kaffe

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: bekväm, stilren och färgglad.

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja ...tänkte först välja nån klädesaffär... men om jag tror jag skulle välja city gross eller nåt... för där finns det mesta.. och mat behöver jag ju för att överleva ;)

12. Jag har aldrig köpt något från carlings

13. Jag fyndar bäst på Ellos såklart! postorder rules!

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja någon som har samma storlek som mig ;) annars vore det rätt onödigt faktiskt haha

15. Mitt nästa stora inköp gjorde jag igår i Ullared.

16. Min stilikon är oj.... min spegelbild?? ;)

17. I min skosamling har jag väldigt många skor...

18. Min drömväska är fylld med pengar!

19. Varje månad shoppar jag för mycket!

20. På nätet shoppar jag helst just nu från Ellos

21. Min favorit-modeblogg är har ingen.... närmaste modeblogg jag kommer är väl Helles, men hon skriver mest om alla sin fantastiska krämer ;)


22. Jag är som snyggast när jag är lycklig och utvilad =)

23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag
min man eller vännerna.

24. Mitt hår är uppsatt och nytvättat.

25. Mitt drömjobb är nog det jag har, fast med bättre betalt haha





Kommentarer
Postat av: Helle

Mina krämer är fantastiska ;)

2009-11-22 @ 23:36:15
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0