Bilderna från inflyttningsfesten!



Lite mingelmat.... får lägga upp en sofistikerad bild innan vi tar upp de tunga bilderna hehe



Ett klassiskt inslag på en bra fest! Brusepulver mit vodka!
Tyskt läskpulver in i munnen, sen ren vodka....



....o så skakar man....

 

...MMm va gott ;) visste ser det ljuvligt ut HAHA



Grabbarna var lite tuffaren än oss tjejer, inte lika många fula grimaser ;)



Jag och världens bästa Elin <3



Åsa och Johan rockar loss med liten singstar!



en glad och öl-njutande tysk hihi



Jag och min finaste Milla!



Johan och André blev lite mysiga... eller fulla jag vet inte vilket haha



sen blev det kärlek!!!! Sista dansen... till tonerna av U2!



Så härligt att dansa med den man älskar! Det gör man alldeles för ofta!
Åsa och Fredrik passade också på att dansa <3

En underbar fest, men underbara vänner!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dansar ni alldeles för ofta?! Det låter härligt ju;)

2009-11-23 @ 19:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0