Äntligen är det över!

Igår var söndagsångesten total!

Det finns ett lag som jag avskyr ungefär lika mycket som Helsingborg IF, och det är AIK!

Varför? Ja jag tror att det grundar sig i mina åsikter om "flottot från AIK"-Andreas Andersson.
Egentligen är det nog inte laget i sig som jag tycker så illa om, utan deras supportrar! Pack hela högen!

Hur mycket avskyr jag egentligen AIK undrar ni kanske?? Jag avskyr AIK så mkt att jag utan problem åker hela vägen från Malmö till Solna för att i 90 minuter sjunga "inget sm-guld till AIK"... detta var nämligen precis vad jag gjorde i näst sista omgången av allsvenskan 2007! AIK spöade MFF totalt, men det spelade ingen roll... dom fick inget SM-guld! Men tyvärr hjälpte det inte att fd MFFaren Tomas Olsson gjorde första målet i årets guldmatch....

SM-guldet hamnade likförbannat i Solna....hos tattarna!

Dubbelångest för alla Bajen-fans. Bajen är det enda Sthlm-laget som jag gillar, och dessvärre åkte dom ur allsvenskan i år. dubbelångest för att inte nog med att dom spelar i superettan nästan år... AIK tog SM-guld. Jag vet PRECIS hur det känns. Jag minns fortfarande 1999 alltför väl.... MFF åker ur allsvenskan och HIF vinner sm-guld. Snacka om att strö salt i ett redan blödande sår....

Men sånt är livet!

Om jag ska glädjas över något är det väl ändå MFFs klättrande i år.... Vi slutade 7a...
Före både HIF och TFF, det får man räkna som en halvseger, ett mellanår som detta.

Vi får hoppas att spelarna blir kvar i laget och att vi fortsätter säsongen 2010 som vi avslutade i år!

Nu stänger vi ner fotbollsångesten fram till april 2010!


Kommentarer
Postat av: Elin G

ÄNTLIGEN delar vi en åsikt när det kommer till fotboll ;)



Kram Elin

2009-11-03 @ 08:11:44
Postat av: Åsa

HURRA HURRA guldet tog sthlm ;) inte för att jag är någon fotbolls fantast men min dotters pojkvän spelar i aik innan de spelade han i hammarby innan de fick han provspela i Milan och nu är dom som tettingar efter honom från barcelona ;) kul tycker jag.. men ingen fotbollsfantast men jag kanske blir.. är ju faktiskt hammarbyare i botten.. eller nu kanske man ska börja hejja på kif istället haha dom kan ingen slå .. kram på dig din fotbolls hulligan

2009-11-05 @ 10:20:25
Postat av: MISSEXTRA

Har din lördag varit bra hitills?:)

2009-11-07 @ 17:58:08
URL: http://missextra.se
Postat av: Carro

tattare?? du som förut skrivit att du respekterar alla sorters folk!? du vet att tattare är ett skällsord för resandefolket, ett folkslag alltså. Du skulle väl inte skrivit jävla niggers eller hur?

2009-11-09 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0