Vill inte!

Min dator vill fortfarande inte =(
Samma tråkiga meddelande när man sätter på datorn.

Jag har merparten av bilderna sparade på extern hårddisk och den stationära datorn så det är inga problem.
Däremot finns den en del bilder från april och nu i maj som jag INTE har sparat :(
Men den del av bilderna finns i min bilddagbok, så jag får spara ner dom därifrån igen. Skönt att det alltid finns en lösning.

Men jag har svurit över min dator länge. Så jag tror att det snart är dags att införskaffa en ny :)
Mannen min jobbar ju med att köpa in datorer på cdon.com s han bör väl kunna trolla fram en bra dator till mig =)

Vi får se!

Vattenjympan gick bra igår =) Kändes super, igår gick det dessutom bättre än i torsdags eftersom jag nu visste vad som skulle komma under passet, så nu kunde jag ta i mer =)
På torsdag är det dags att plaska igen. Superkul verkligen!

Nä, nu ska jag dricka kaffe och spela alfapet.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0