Tröttsamma äventyr!

Jag sitter i soffan och njuter av lugnet, en nystäda lägenhet och ett glas ramlösa!

Efter att Freja och jag ätit en sen lunch så begav vi oss till sandlådan nere på gården. Får göra ett nytt försök till att övertyga min skeptiska lilla tjej.

Idag gick det mycket bättre. Hon kröp runt i sandlådan och tog i sanden, och stoppade inte lika mkt i munnen ;)
Hon skrattade och verkade gilla det. Vid ett par tillfällen stod hon helt själv i sandlådan utan att verka bry sig, men så fort hon insåg att hon stod själv så kastade hon sig emot mig! Min lilla skrutt.

Vi passade på att gå lite också, det är bra för benmusklerna att träna terräng ;)
Inte lika upplyftande för min rygg... haha men men...Inget ont som inte för nåt gott med sig!

Hur som helst, efter 40 minuters äventyr på gården fick Freja nog. Hon gäspade STORT och såg ut att kunna däcka vilken sekund som helst. Hann inte mer än upp och av med kläderna förrän hon somnade!

Skönt! Nytta med nöje hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0