Söndag!

Förlåt för mitt icke bloggande, men min dator är fortfarande helt cp, och igår skrev jag ett långt blogginlägg via mobilen, men när jag skulle lägga upp det så ville inte mobilen koppla upp sig mot servern :(

Så vad skrev jag igår?

Jo, fredagen var mycket trevlig. Freja lämnade vi av hos mina föräldrar vid halv sex tiden, och sedan så körde vi hem igen. Vid kvart över sju tog vi bussen in till stan för kl 20 hade vi bokat bord på Elysée. Fondue stod på menyn... Åh va gott!
Mumsigt värre var det.

Efter middagen åkte vi hem igen, och då stod det soffmys på menyn. Jag hade hyrt film. Vi började att se Miraklet vid St. Anna. Vi satte på filmen vid 22,30. Och när klockan började närma sig midnatt kollade vi på omslaget och insåg att filmen var 2.34 lång :/ Så vi stängde av och gick o la oss.

Vi fortsatte se filmen på morgonen till frukosten. SJUKT bra film! Rekommenderar det starkt.

Klockan 10 åkte vi och hämta lillfisen hemma hos mina föräldrar!
Det hade gått bra. Freja hade somnat vid 22-tiden och sov till kl 8 utan något avbrott under natten. JIPPI!!!
Det är bra.... det gynnar oss ;) Då vågar  och vill mormor passa henne igen ;)

Efter att vi hämtat lillan körde vi till passexpeditionen för att ordna nytt pass till Johan och ett till Freja. Så vi kan åka till Tallinn =)

Sen var det raka vägen hem, i säng med Freja och sen var det mer filmmys för oss.
Film nr var Patrik 1,5! Riktigt bra svensk film. ÄLSKADE den! Se den!

Vi hade en film till, Yesman med Jim Carey! Fast den sparade vi till efter Robinson! Mycket rolig var den. Så det var tre bra filmval.

Nu ska jag skriva inköpslista, för när Freja vaknar ska vi iväg och handla.

Ha det så bra idag.
Puss o kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0