Solig tisdag!

Solen skiner på malmöborna idag! Och tur är väl det, för Freja har en "jag-vägrar-dag".

Men jag har hunnit med en del iaf!

jag har:

* Bäddat sängarna
* Plockat undan i vardagsrummet
* Dammsugat soffan och kuddarna
* Vattnat blommorna
* Varit och hämtat Johans cykel som nu är LAGAD och READY TO GO =)
* Varit ute och gungat och busat med Freja
* Fixat lunch till oss båda
* Tömt kattlådan
* Tömt diskmaskinen och fyllt den
* Tagit fram middag till ikväll
* Betalt räkningarna

Känns bra! Kan det vara så att solen ger en extra energi??

NU sover äntligen Freja, hon har varit vaken sen kl 8 imorse. Så nu när hon sover och jag varit duktig så tänker jag minsann koka mig lite kaffe och läsa lite i min bok. Endast ett par sidor kvar i min "Luftslottet som sprängdes", och nu är det upplösningen.... shit, vill verkligen inte att boken ska ta slut..... kommer ha seperationsångest när boken är slut.
Behöver jag säga att jag drömmer om Salander på nätterna ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

good job!

2009-05-26 @ 16:52:10
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: Marina

Återigen! Hur orkar du människa??? Kan du inte komma hem och städa hos mig också? =) Jag fattar inte vad det är med mig men jag orkar verkligen ingenting! Är ap-trött och orkar inte ens med mig själv... Vill bara dra täcket över huvudet och låtasas som att jag inte finns. Hmm... funderar på att börja dricka kaffe ändå... måste bli pigg på nått sätt och amfetamin är ju alldeles för dyrt ;)

2009-05-26 @ 16:52:14
Postat av: Helle

Men herregud!!! Klockan var ju inte ens 16!!! När du städad hos Marina kan du komma hem till oss ;-)

2009-05-26 @ 19:39:22
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Maria K

Hurtig tjej! Ska jag skvallra om Salander? hihi

2009-05-27 @ 12:37:28
Postat av: Hanna och Julius

Jösses vad du har hunnit med saker :) Duktig!

2009-05-27 @ 20:53:12
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0