Motion deluxe!

Nu ska ni få höra....
Idag har jag överraskat mig själv!
Jupp, idag bestämde jag att jag, Johan och Freja skulle cykla till Matildas födelsedagskalas! Detta bestämde jag då vi har fått lagat våra cyklar, Freja har fått en cykelsits av sin farmor och idag köpte vi en hjälm till henne. (en förtidig födelsedagspresent). dessutom strålade ju solen över Malmö!

Och det är inte runt hörnet direkt! Malmö- Oxie t/r.

Det tog 1½ timme att cykla dit och 50 minuter att cykla hem.
Oxiebacken är inte nådig på ditvägen!!!

140 minuters hög aktivitet och till mina kilo= 29 points! Mer än min dagskonsumtion!

Jag kan säga att jag med gott samvete drack ett glas vin, åt feta ost, en liten bit chokladtårta med vaniljglass ;)

Jag är riktigt stolt över mig!
Kalas igen imorgon för min kusin, det blir att cykla dit också, ingen cykling ingen tårta, det är mitt krav på mig själv hihi!

kram på er


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så duktig!!! Vi har också cykelsits till Jennsan men jag vågar knappt cykla med henne där :P

2009-05-30 @ 21:13:38
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0