Mat förslag!

Frukost 1

1 portion havregrynsgröt med kanel och 2 tsk strösocker, 1 rivet äpple och 1 dl lättmjölk

Frukost 2:

Fruktsallad på ½ banan, ½ äpple, 1 clementin, 8 jordgubbar, 1 kiwi, 3 naturella riskakor och 1 kopp svart kaffe.

Lunch:


3 riskakor, 1 grapefrukt, 1 äpple och 3 msk naturell keso

Middag:



Köttfärslimpa fylld med ost och rökt skinka, klyftpotatis och rotfrukter, och en brunsås gjord på buljong, mjölk, soja, salt o peppar.

Sugna på receptet till middagen så bara hojta. Det är ett vv-recept! 5,5 points! Supergott är det!



Kommentarer
Postat av: Missy M

Jag skulle aldrig palla med sånna frukostar. ;O) jag har ett nytt koncept, jag äter som en galning till frukost, mindre till lunch o minst (inte lite men minst) till middagen..Värsta grymma. ;o)



Riskakor kan jag inte ens ta tag i med tång. burr

Jag skulle hellre svepa ett glas Nutrilette choklad. ;O)

Jag är tudelad över din diet, men det jag gillar är din hängivenhet och styrka. Den apploderar jag.

O Kim...allstå...tålamod är inte direkt din starka sida..hahahaa.. Om du inte är supersmal inom två veckor, då måste ju ngt vara fel. ?? fniss

Tänker på när Freja skulle komma, det är en prövning nu också. Du måste lära dig tålamod ju.



KRAM doll o bra kämpat!!!!!!!!

2009-05-04 @ 10:38:10
Postat av: Kimzan

Tålamod är en dygd och det har jag inte ;)

Puss o kram på dig

2009-05-04 @ 11:20:46
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Hanna och Julius

Nu har jag varit sådär JÄTTEdålig på att skriva igen... men Gud vad allt såg gott ut!



JAG VILL HA RECEPTET! :) Kanske blir något jag kan göra någon dag i veckan..om jag vågar mig på det. :)



Kram!

2009-05-04 @ 11:51:32
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Jennifer

Jag vill också ha det där receptet! Lät ju hur gott som helst men ost och skina i =)

Skicka det gärna på FB eller bdb om du har tid =)

2009-05-04 @ 12:14:27
Postat av: Emma

Mejla gärna receptet till mig...lät jättegott =)

2009-05-04 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0