Måndag- full rulle!

Godmorgon!
Klockan börjar närma sig 9 och jag har redan hunnit med följande:

* Städa badrummet
* Bädda vår säng
* Bädda Frejas säng
* Städa undan i vardagsrummet
* Städat i Frejas rum
* Tömt diskmaskinen
* Satt in i diskmaskinen
* Dammsugat hela lägenheten
* Matat Frej
* Klätt på Freja
* Tömt kattlådan
* Kokat kaffe

Varför nu detta tuppkuck en måndagmorgon innan kl 9??
Måste det finnas en anledning.. hihi

Svärmor kommer hit om 2 timmar, hon ska passa Freja när jag ska till tandläkaren!
Efter att jag har varit hos tandläkaren ska jag lämna cyklarna på lagning!

NU är det dags att fixa cyklarna, så jag och Freja kan cykla runt på nya äventyr och Johan kan parkera bilen och börja cykla till jobb! Jag fick ju en cykelsits av svärmor för nån vecka sedan :) Så det är ju klart att den ska nyttjas!

Det är vad jag ska göra idag. Ikväll blir det fotboll såklart! Malmö möter IFK Glenn på bortaplan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar inte hur du orkar vara så effektiv??? Vid den tiden ligger vi fortfarande och sover.... Och sen när vi är vakna orkar jag ändå inte göra allt det du gör...

2009-05-26 @ 14:50:45
Postat av: Marina

mitt namn råkade visst försvinna... men det var jag som är avundsjuk på din effektivitet =)

2009-05-26 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0