Hatten av... eller nåt!

Ja jag orkar knapp prata om det. Finns inte så mkt att säga.
Malmö dominerade matchen. Bollinnehav MFF 62% Bajen 38%, hur slutar matchen?
1-0 till Bajen! Otroligt!

samma sak som när Malmö möte HIF. Dominerar matchen men förlorar ändå.. hur är detta möjligt?!

Ja eftersom jag vet att Hanna läser min blogg får jag gratulera henne och Mathias till segern. Nu är du glad va ;)
Men å andra sidan så har det ju inte blivit så många segrar för Bajen, så det är nästan så att man bjuder på den här!

Nu ska jag spela alfapet med Lena!

Haj po er!

Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

hahaha jaaa jag är riktigt HAPPY!! :) Men det är som du säger, Bajen har inte varit speciellt duktiga med att vinna. :)

2009-05-17 @ 20:35:13
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0